Arzuegemen Merhabalar, elimde nike sıfır bebek ayakkabısı var bebeğimin ayak yapısına uymadığı için kullanamadım. Sıfır kutusunda 230 tl den vermeyi
BenMathilda Arzuegemen resim yukleme yapamamissiniz sanirim. https://mutluresim.com buradan yüklediğiniz fotoğrafın direkt linkleri seçenerek kopyalayıp yoruma yapıştırın iz
Arzuegemen eceunverkanra 11 cm yazıyor bir tane görselde detaylar mevcut yanlıs yönlendirmiş olmayayım oradan teyit edebilirsiniz.
eceunverkanra Arzuegemen Teşekkür ederim☺️ Cm’i gordum ama numarasını ben de anlamamistim o nedenle sordum sagolun🌸
Nazduruuu Yan bezleri eskimiş cnm sıfır olduğuna eminmisin baya kullanılmış gibi yani. Sıfır ayakkabı böyle durmaz. Makineye atıp yıkamışsınız sadece
Nazduruuu Arzuegemen bana hiç öyle gelmedi. Dikkatli baktığım için bu yorumu yaptım zaten yan iç bezleri resmen yıpranmış
Arzuegemen Nazduruuu almayacaksanız muhalefet olmayın isterseniz isteyene detaylı fotoğraf atarım yalan söyleyecek halim yok heralde zorlada birşey satmıyorum sonucta.