Elevka_96 Ipegim uzun süre giysin istedim açıkçası yemidoğan döneminde çok kıyafet israfı oldu. Tesekkür ederim
Elevka_96 1ana1bebe benimki toplu değil çok normal bi bebek ama yazlıkları 1.5 aldım indirimde görünce çok sırıtmaz diye