Hanımlar merhabalar. Oğlum 15 aylık toplu bir ortama Girdiğimizde çok ağlıyor yaşıtlarının yanına yaklaşmak istemiyor benden ayrılmak istemiyor sürekli yakama paçama yapışıyor çok yoruldum artık böyle durumlarla karşılaşan oldu mu bir pedagog desteği mi almamız gerekiyor bir akıl verir misiniz