Herkese merhaba bu hafta evimize yatili yardimci baslayacak. Bebegim iki aylik ben alti ay saha calismicam. Yardimcidan beklentim yemek temizlik ve arada bebekle ilgilenmesi bir iki saatligine. Ona ragmen iki haftada bir en azindan detayli temizlige birini alin ben yapamam dedi. Daha once hic yatili eleman calistirmadim. Tecrubeli olanlar soyleyebilir mi neler beklemeliyiz yatili elemandan? Nasil oluyor rahat mi?