erdeminannesi12 Oğlum zaten yemeğe aşırı düşkün bi bebek değil 1 yaşında ama en azından çorba yoğurt patates gibi şeylerş severek yiyordu salı gününden beri antibiyotik kullanıyoruz ağzına lokma koymuyo desem yeridir sadece meme emmek istiyo acaba ondan mıdır?
BenMathilda erdeminannesi12 Evet hem hastalik hem de ilaç kullanımı tetikliyor malesef iştah durumlarını. Bu gibi durumlarda doktorumuz bize çinko takviyesi öneriyor
minnosum25 erdeminannesi12 anladm geçmiş olsn belki ilaç tadı bile yemeği istememesini saglyordr cnkü bizde antbyotk kullanrken çok az yerdi bebeğim o geldi aklma