Yelda35 Kızlar öksürük şurubu kullanıyorum prospan doğal olan ama gelmiyor hırıltı var çok öksürmüyor uyurken vs. Pekmez tereyağ içe yaramadı sarımsaklı zeytinyağ işe yaramadı ne yapmam lazım ? Birde çok huzursuz ve huysuz dişte geliyor
BalKizimElisam Yelda35 vikis (umarim dogru yazmisimdir) diye bir mentollu krem var. Gece yatmadan gogusune ve ayaklarinin altina sürün corabi giydirin. (Amcam kbb doktoru o soyledi.) Soguk alginligina,öksuruge iyi gelyr.