Julide00 Kizlarr Dalin in deterjanını kullanıyorum tamam memnunum güzel çıkartıyor ama ben biraz daha kokusuz olsun istiyorum yaa memnun kaldiğiniz ve daline nazaran daha az kokusu olan bi deterjan önerir misinizz🥰💞🦋
Saudade Julide00 green clean kullanıyorum çok güzel ve tamamen doğal , leke çıkarıcı olarakta ebebekte baby me var onu kullanıyorum çok memnunum
sademinannesi Julide00 dalinin normal olanı kötü kokuyor bana o yüzden dalin yenidoğan olanından alıyorum kokusuz daha iyi geliyor bana
Sedanindenizi Julide00 Kokusu yok denecek kadar az leke cikartiyor. Ama sivi deterjan sart degilseroxyv aloe veraliyi ben cok sevdim su an onu kullaniyorum cok guzel leke cikariyor kokusuda cok ferah
sademinannesi Julide00 aaa öyle mi bende üzerinde yenidoğan yazanı kullanıyorumda çamaşırlar kuruyunca hiç koku kalmıyor sizinki de kuruyunca kalıyor mu
Nehir16busra Julide00 deterjanı fazla mı koyuyorsunuz o sabun tozu ya cok cok az koymanız gerekiyor belki ondan koku oluyordur
Nehir16busra sademinannesi bende aynı kuruyunca koku kalmıyor ama ağız mendillerinde ki kusma lekelesi sarı kalıyor biraz onları çıkarmıyor sanki
Julide00 sademinannesi yok kalıyor yinr canım yaa öyle çok çok da koymuyorum hani normal koyuyorum ama bilemedim ki😂
sademinannesi Nehir16busra bizde o sorunda olmadı ama ek gıdaya geçtikten sonda yemek lekesi falan da kalmasın diye ben lekeli olan yere ebebeğin leke çıkartıcısından sıkıyorum hiç kalmıyor