Merhaba benim yaklasik 4 aylik bir bebegim var ve dogdugu gunden beri emzirmeyle ilgili sorunlar yasiyorum ilk zamanlar sütüm akmadi sonrasi da gögüs ucumu kavrayamadi emmesi icin cok ugrastim simdide 2 3 haftadan beridir sütüm azaldı önceden gündüzleri gögüslerim yumuşaktı ama geceleri süt doluydu emzirirken akardi simdi ne gece nede gündüz hic bir dolgunluk yok yiyip icmedigim denemedigim sey kalmadi artik psikolojimi ciddi anlamda kötü etkiliyo rüyalarima bile girer oldu artık emzirmeyi tamamen birakmak istiyorum bana bir öneriniz varmı bu konuda