ygmrrr-1254 3 gün sonra 10 aylık olucaz hala dişimiz yok 😂 bende 12.ayımdan sonradan çıkarmışım bizimkiler korkup doktora götürmüş doktor da geç çıkardığı daha iyi daha sağlıklı olur demiş maşallahta öyle 😂 kendim geç çıkardığım için kızımda da erken beklemiyordum zaten öyle de olucak gibi🥰