kızlar uzaklıktan dolayı oğluma bir defa pasta alıp herkesi bikerede çağırıp doğum günümüzü yapamıyorum. Bir pasta annemle kestik. Bir pastada eşimin ailesiyle kescez. yakın arkadaşlarlada oturma maksatlı çağırıp kesmek istiyorum ama 100 150 tldir 8 10 kişilik pasta. Evde kendim yapsam daha az maliyetli mi olur acaba pandispanya sını yapabilirmiyim die düşünüyorum. Herkes doğumgününe çağırıyor bende çağırsammı die düşündüm sürekli oturmaya çağırırlar bebekten çağıramam fazla zaten oturmaya alıcam pastada yapsammı bilemedim