Neysesakinim Kızlar vivense ve ikeadan halı beğendim halımı değiştirmek istiyorum çünkü süpürülmüyor süpürünce hala pis kalıyor heryer bıkmış durumdayım ki yeni almıştım neyse şimdi de Shaggy modelleri beğeniyorum ama bilemedim öneriniz var mı
Adababy Neysesakinim o shaggy halıdan kullanıyoum biri 4 m2 diğer 6 m2 genelde çok havalı duruyor diğer halılara göre ama pisliği çok hep silkenmek istiyor. Bende çocuğum olduğu için yeni halı bakıyorım altı kaymayanlardan. Çünkü shaggy halının indr pisliği çok oluyor süpürgede çok kuvvetli çekmesi lazım çıkması için.
Sldmrt Neysesakinim shaggy pişmanlıktır araları hep toz tüt kırıntı oluyor süpürmekte zor en gereksiz halılardan biri
Lulemom Neysesakinim shaggy halı öyle pis bir halı ki. Süpürsen süpürülmüyor, silkelesen olmuyor. Tek tek elinde temizlicen. Saçlar o tüğlere dolanıyo falan. Cinnet geçirmelik.
oksitosin Neysesakinim shaggy halı hiç toz çıkarmıyor güzel yanı bu, ama bütün pislikler içine doluyor sürekli silkelemek gerekiyor.
Bibebisgordumsanki Neysesakinim evet shaggy halilar falan guzel gorsel olarak ama kullanisli gelmiyor bana. Evime aldigim halilardan en cok marinos therapy serisinden memnun kaldim. Toz birakmasi cok az ve leke tutmuyor. Temizliği kolay. Oglumun odasina da baska renk aldim sırf bu yüzden. Oneririm.