Arkadaslar merhaba,
bebegim suanda tam bir haftalik, bu zamana kadar eczaneden aldigim bir tane emzigi bebegime verdim cogunluk redetti cok az aldi. Geceleri emmek istiyor bundan sikayetci degilim ama doysa bile sirf emme refleksini gerceklestirmek icin tekrardan memede durmak istiyor bu seferde fazlasini kusuyor. Geceleri hemen uykuya dalamıyorum acaba kusarda bir sey olur mu diye. Geceleri kullanmak icin Philips avent in emzigini alip denesem mi diyorum. Yalanci meme konusunda onerisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim :)