Oğlum şu an 20 aylık. 18.ayında ağır bir virütik hastalık geçirdi. O sırada ağzının içinde yaralar çıktı. Hastalık kaynaklı dedi doktor bi ağız içi spreyi verdi tam ağzındakiler geçerken ağız kenarlarında da çıktı. Doktor bi aft dedi bi pamukçuk dedi. gerçi aynı kapıya çıkıyor sanırım ikisi de. Tam dudaklarının birleştiği kısımda kenarda. Ağız içi iyileşti ama 2 aydan fazladır ağız kenarı geçmiyor. En son krem verdi o da geçirmedi. Hiç karşılaşan oldu mu ?