Kızlar kızım 22 aylık ve çok sinirli hiç bir oyuncakla oynamıyor kesinlikle hep beni kaldırmak istiyor dolaşalım diyor evde örneğin salonda yürüyoruz anlatıyor kendince bişeyler Allah’a şükür konuşması iyi kitaplar aldım ona baksın ilgilensin diye hadi annecim gel biraz bakalım diyorum alıyoruz elimize hemen sıkılıyor dediği olmasın çığlıklar atıyor ağlıyor susmadan örneğin hep masalar sandalyelere çıkmak istiyor korkuyorum düşecek diye izin versem bir türlü izin vermesem başka türlü geçenlerde yataktan düştü kolu incindi biraz gitti ona acısı oynatamadı falan masalara falan çıkmasına hiç izin vermiyor değilim çıkıyor zaten ben anlayana kadar hop yukarda bir de yemekte çok zorluyor tamam kendi yesin çok iyi bişey bu buna bişey demiyorum zaten yiyor da veriyorum ama çorbaları yiyemiyor mesela doğal olarak hepsi dökülüyor annecim ben veriyim çorbaları sana diyorum yok kendi yemek istiyor ama oyuna çeviriyor o yemekten o yemeğe karıştırıyor kaşıkla yemekleri birbirine bınları hepimiz yaşıyoruz biliyorum ama bazen çok sinirlendiğim zamanlar oluyor o zaman nasıl davranmalıyım