Cansu_u Kızlar muhasebe bölümü 1.sınıf okuyorum.fakat bazı sorunlardan dolayı açık öğretime geçmek istiyorum böyle birşey imkanlımı?önce okulumu mu dondurmalıyım yoksa direk açık öğretime mi başvurucam yardmcıolurmsnz?