Habibeee1 kolik bitse de uyku konusu alışkanlık oluyor maalesef ileri derecede olunca. Benim kızımın tam 14 ay sürdü diyebilirim her uyku vaktinde karnıma ağrılar giriyordu nasıl uyuyacak da ne zaman uyanacak diye. Çok zor gerçekten umarım kısa sürer sizin. Beyaz gürültü ile destekleyin daha iyi oluyor ama uyumazsa da uyumuyorlar. 🤦🏻♀️ En azından biraz uzar ama.