8 aylık bebeğim var tek başına oyun oynamıyor yanında otursam bile oynamıyor sürekli üzerimde. Kapıya yöneldim mi ağlamaya başlıyor içini çeke çeke ağlıyor peşimden geliyor ama yinede ağlıyor . İş yaparken yanımda otutturuyorum ama yine ağlıyoe bacağıma yapışıyor ne yapmalıyım bu durum beni çok zorluyor yoruyor ☹️