Duygugul Bebeğim 3 gündür keyıfsız uyumuyor geçenleri ve gazlı hafifte ınıslı çıkıslı atesı var ne olduğunu anlamadım ama salya ishal felan yok
Bernur_GT Duygugul benim de 2 gündür inişli çıkışlı ateşi var dişlerinde bi beyazlık yok ama bende fişten mi acaba diye düşünüyorum
MuhammedAmine Duygugul ishal olmadı diş eti beyazlayıp kabarmadı zaten huysuz bir bebek extra bir huysuzluğu olmadı ve dün ilk dişi çıktı çok şükür 3. Aydan beri salyalı elleri ağzında 6 ay 5 günlük iken çıktı dişi 😊
babygirlandmom Benim kızımın ilk alt dişleri çıkarken ben hiç fark etmedim bi baktim patlamislar hic şiştiğine raslamadim ama şuan üst disleri bildiğn sis beyaz sert patladı patlayacak bunu fark ettim ama diğerini fark etmemistim
Pinkmoms Bernur_GT Benim kızımda öyle dünden beri sürekli ateşi bi düşüyor bi yükselşyor ilk dişlerinde Sorunsuz çıkarmıştı 🤷♀️
MuhammedAmine Duygugul 6 ocak 12.25 de doğdu iki gözümün çiçeği oğlum Rabbim hayırlı önürler nasip etsin cümlemizin evlatlarına . 🥰 diş 1 yaşa kadar bekleniyor canım sıkıntı etme ben hiç anlamadım elimi ısırdı bi baktım diş seninkide bu ara çıkarır İnşallah
Duygugul MuhammedAmine umarım. Ama 3 gündür uyumuyor bende bittim oda😔😔 emmesıde azaldı oda canımı sıkıyo
MuhammedAmine Duygugul benim oğlum 6 aydır uyumuyor uyku ilacı veriyorum birde beni düşün oğlum kolik 😑 iştah azalıyor ama işk dişi çıkınca rahatlıyır diyorlar havada çok sıcak ondan da yemiyorlar