Aleyna_nur19 Kızlar hipp kullanıyordum hiç bi sorunum yoktu ama fiyattan degiştirdim sma geçtik kabız yaptı snra bebelac gold kulanıyorum 1 hafta oldu bugün sabah 6 dan beri 4 kez kaka yaptı cırtatıyor normalmıdır acaba mama yaramıyormu
tostosata Aleyna_nur19 bende hippten bebelac gold geçti 3 aylık ama oğlum 2 günde 1 kaka yapıyor. Belki diştendir başka belirti yoksa
Mavininannesi61 Aleyna_nur19 ben de ilk Aptamil corformil kullanıyordum kızımı kabız yaptı sonra Bebelac golda geçtim günde iki kez kaka yapıyor en az kızım ama kilo alımı gayet iyi Bu arada biz 4 ay 27 günlüğüz
Cennet-Eserr Aleyna_nur19 bebelac gold bizde 2 haftadır falan kullanıyoruz çok rahat gaz çıkarıyor be 2 günde bir kaka yapardı 2 haftadır hergün yapıyor
Aleyna_nur19 Sebeyda kilo alımı iyimi acaba mamamı yaramıyor birde ben dün 5 kaşşık püre yedirmiştir Elmalı ve yabanmersinli ondan olurmu
Sebeyda Aleyna_nur19 kızım 14 aylık yemek yemiyor pek mama içiyor kaç gram aldıysa da aylık hep mamadandir diye düşünüyorum
Mavininannesi61 Cennet-Eserr kesinlikle benim bebeğim kolikti sayesinde gaza da yardımcı oldu, kabızlık problemine de
Zeyfur38 Aleyna_nur19 ben kullandığımda da aynı sorun oldu ishal gunde 1 kere yaparken 5 6 kere yapıyordu bide gece sürekli uyanıyordu
Omertugra20 Aleyna_nur19 merhabalar 18 aylık oğlum var devam sütüne geçtigimden beri ilk aptamil vermişti doktorumuz kabız yapınca hippe geçmiştim ve 12 aydır hipp kullandım fiyattan dolayı bende bebelac golda geçtim sevdi oğlum içiyor stokta bir kutu hipp bırakmıştım sevmez diye allahtan sevdi saolsun 😅😂