SeninAnnenBirMelektiYavrm haberim var sizinle dalga geçtim. Cahil ve at gözlüğü ile bakan biri değilim. Herkesin doğru bildiğine araştırmadan doğru diyen bi cahil de değilim. Siz dert etmeyin kendinize. Hamdolsun yapmadım çocugum hastane yüzü görmedi ateşelr içinde kalmadı , sağlık sorunu çıkmadı
Hatta bişey daha diyimde bunada şaşırırısn belki dert edersin dünyanın sonu filan gelir gibi düşünürsin
Hamileliğimde tek bir ilaç tek bir aşı dahi yaptırmadım . Gayet de turp gibiyim hamdolsun 1 ilk gebeliğim olmasına ragmen herşey yolunda hızlı ilerledi doğumum 3 4 dk filan sürdü ,kansızlığın bike ilaçlarla değil bitkisel tedavi ettim
E ben yada bebeğim aşı yapamadık ilaç kullanmadık diye öldük mü hayır !!
Rahatsızlık tedavi gerektiren bindurum olsa hayhay tabiki yapılır.
Lakin sizde şu tek tip düşünceden çıkın , hastaneler ilaç firmaları Rand meselesi bu durumlar. Mantıklı bir açıklaması da yok. Neyse ben size böyle şaşırmıyosam sizin bu tepkiniz çok yersiz ..
Bundan sizene ? Yani aşı yapmadık diye öldük mü .
Emin olun benum bünyem sizden daha güçlü kolay kolay hasta olan biri değilim , kendimi bilmediğim içeri belli olmayan bilgimiz dahilinde kural haline getirilen şeylerden sakındırıyorum .. sizede biraz araştırmanızı tavsiye ediyorum çok bişey kaybetmezssiniz