Banyoda kızımı yıkadım kucağımda , üşümesin diye hemen gidip giydireyim dedim . Ve sonda banyoyu temizledim o halle ve üşüttüm diz ağrısı çok var çok kötüyüm . Var mi önerileriniz ? Dün elektrikli soba yaktım ve 2 çorap ve 2 pijama giyip yattım yinede banamısın demiyor . Dünde emzirdim çocuğum çok ağlıyor acaba ona da mı ağrısı gidiyor 😢😢😢