Merhaba arkadaşlar,elimde bir adet 2 ay kullanılmış Philips Avent tekli elektronik pompa ve Lansinoh manuel pompa var .İkisini de satmak istiyorum.Temiz kullandım.Elektronik pompayi 300 , manuel i 50 TL ,bir de hiç açılmamış Lanolin krem var onu da 40 TL te verebilirim. Philips Avent göğüs kalkanı var onu da 60 TL ye verebilirim.