Merhaba kızlar
bebegim 10 aylık ve sürekli ısırıyor şu bikaç gündür ısırmaklada kalmıyor dişlerinin arasına alıp çekiyor öyle çok canım acıyor ki emzirmek beni tedirgin ediyor 🥲😰 nasıl bir yol izlemem lazım deneyimli olanlarınız bunu yaptım bıraktı dediginiz bir yöntem varmı