popcap merhaba, benim kızımda çok fazla tv izliyordu. 18 aylıkken silik otizm teşhisi kondu. 2 aydır tv kapalı ve babıldama, nadiren de olsa hitaben baba diyor. 2 ay ekrandan uzak kalınca kelime olmasa bile bababa dedede tarzında ağzından heceler çıkmalıydı. bu otizm demek demiyorum otizm olan cocuk komut çok az alır ismine nadir bakar bunlar yok diyorsunuz ama inanın televizyon faktörü otizmle çok benzer bulgular çıkarabiliyor doktora kızmanıza gerek yok onlarda bir teşhis koymak zorunda ki çocuk eğitim alabilsin yaşıtlarını yakalasın. detaylı postum var otizm değil mercan kazandı diye onu okuyabilirsiniz belki yardımcı olur size 🌸