agacsizkoala Snfk oğlum 3 yaşına girecek ben daha hazır olduğumuzu hissetmiyorum açıkcası, oğlumun biraz daha büyüyüp biraz daha benden bağımsız olmaya başlaması gerek
YusufunAnnesiiiii Babybloom ben de içimden hep 3. Yaş günü geçsin de sonra olsa keşke diyorum tabi Allah bilir de 😂❤️ Ben öyle istiyorum siz memnun musunuz yaş farkından ☺️
Babybloom YusufunAnnesiiiii ben çok memnunum. Büyük olan artık özgürleşmiş kendi başına oynayabilir ve laf anlatınca anlayabilir konumda oluyor. Aralarında çok fark da olmadığından birlikte oyun kurabiliyorlar şimdi mesela. Şimdi küçüğüm 18 aylık.
YusufunAnnesiiiii Babybloom çok sevindim ben de hep böyle düşündüm büyük olan her derdini anlatabilir dediğiniz gibi oyun çağlarında da beraber oynarlar diye ☺️ Benim oğlum da şuan 19 aylık cevap verdiğiniz için teşekkürler😊
Deletedmom5455451 Fazla olmasın daha iyi çok olunca daha çok zor oluyor benimkileri arasında 7 yaş var okulu falan zor oluyor
Ebrulideniz Snfk bizimkilerin arası onbeş ay 😊😊 ama sanırım anne için zorluk açısından bı üç yaş olmalı çünkü şuan mesela büyük 2 yaşında küçük 8 buçuk aylık cokkk zor 😊😊😂😂
2cocukannesi__ Snfk destek olan biri olsa yanımda 2 yaşına gelince yaprdim 8 gunluk iken beri tek başıma bakıyorum şuan 5 Ay 5 gunluk çok özr gibi duruyor ama Allah olmayanlara versin diyip sözü bırakıp kaçıyorum 🤪
scooby-doo Snfk bence tek çocuk yeterli 😂 he ama illa yapıcam dersen sana bağlı psikolojin ekonomik durumun buna hazır mı?tek mi bakıcaksın birileri yardım edicek mi?ilk çocuğun yaramaz mı uslu mu?bunlara göre karar verebilirsin 😇