Ben sordum cevap veren olmadı. Kendi tecrübem çok yeni. Dün ameliyat oldum fitik
cok küçük olduğu icin basit bir işlemdi. Fakat zor oturup kalkıyorum tabi ki. Ve agir kaldırmak yasak o yüzden bebeğimi kucağıma almıyorum annem bakıyor bize. Boyle biraz zorlanacağız tabi ki ..