Azra34 damla degıl de ampul seklınde daha cabuk etkı edıyor tabı o da bobreklerı yorabılıyor dıyorlar. Baktım 2017 dekı tahlılımde 10,7 cıkmıs belkı ondan ampul seklınde vermıstır dr. 2020de de 17 cıkmıs. Dvıt eksıklıgındendır sızın de benım halen var bır de cılt kurulugu egzama var bebek sampuanıyla yıkanıyorum duş jelı ve sabun azdırmıstı kasıntıyı,sız de deneyın ıstersenız kuruluk varsa, bır ıkı haftada daha ıyı duruma geldı tabı nemlendırıcı de kullandım beraberınde. Emınım faydası olacaktır ben kullandım bır haftada cok cok azalmıstı kasıntı tabı dedıgım gıbı ben bı ampulü tek seferde kullandım sonrakı aylarda da bırer ampul seklınde devam ettım