Mira- Geçen hafta normal doğum yaptım ve rahim sarkması yaşadım tampon yapılarak yukarı çekmeye çalışılıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı nasıl ilerledi bu süreç?
minnosum25 Mira- ben rahim sarkması doğumdan sonra normal diye bilyorm yani rahim kendini bir senede toparlyor eski haline gelmesi uzun bir süreç
Missfistik Mira- anneminde öyle. Ameliyat oldu yukardan tutturma yöntemi yapmışlar yine sarktı. Şimdi tekrar ameliyat olacak
minnosum25 Mira- burda bir çok kişide duydum eski halini alan bu şekil sarkması olpta, yinede bir gösterin detaylı