Tubasel5 Çok güzel uykularimiz oturdu derken 10. Aya girmemizle bozuldu. 3 gündür gece 2.00 de kalkuyor 4 5 e kadar uyumuyor. Ne oldu yine atak mi dış mi hiç bitmiyor 🙄
Aysemmm93 Tubasel5 benimde oğlum 10 ay 18 günlük ayni durumdayım gece 3 de kalkıyor gayet aktif takılıyor evde resmen 🤦🏼♀️