Nazoo_00 Merhaba anneler, kızıma yazlik sapka aldim, genelde yorumlara bakıp alirim, hic yorumu da yoktu ama çok beğendim. 3 aylik şimdi bebegim. Bu yaz takalım diye 44 beden aldim, uyar mi acaba