Kızlar merhaba 10 gündür bebeğimle hastayız ona ilaç kullanıyorum. Ama benim boğazlarım da öksürüğümde doğal yollarla geçmediği gibi cok kötü hale geldim. Acaba covit mi olduk bilmiyorum bugün teste gideceğim aöa covitsek Antbiyotik verirler mi yoksa kendi kendine gecmesi mi bekleniyor.