Doğum yapalı 3 ay oldu üç gün önce Regl oldum normal doğum yapmıştım normalde Regl kanamam az olur benim ilk günden sonra hiç rahatsız etmez boyutu bugün 3.gün benim hala felaket kanamam var ve bacaklarımın iç tarafına kadar ağrıyor normal mi bu vücudum unutmuş resmen regli bu kadar kanama normal mi sizin böyle olmuş muydu