Ulyaisha Kızlar 3 aylık kızıma qrip bulaşdı sanlrım ara ara hapşuruyor burnu sulu olmuş.Babasindan kaptı o kadar da dikkat etmemize rağmen.Evde yapabileceyim bişey varmı
Melesss Ulyaisha fizyolojikle burnunu sürekli açın. Ateş olursa calpol verin. Bol bol emzirin bebekler atlatıyor korkmayın . Bizimki 15 günlükken olmuştu hiçbir şey yapmadım burnunu açtım tek 2-3 güne atlattı
Minikoalamm Canım sürekli fizyolojik serum ile burnunu yika o şekilde balgam atar rahatlar bir de bir iki diş sarimsak ez biraz zeytinyağı koy özdeşleşsin ayağının altına sür iyi gelir