Mommysharkdoodoodoodoo Fun 🥺 acınızı kendi içimde hissettim yakın zamanda başımıza geldiği için inşallah çok çabuk ağrısız sızısız atlatırsınız
Lovers_33tantuniyam Fun İşleyiş orda hep ağırdır maalesef ki daha mesai saatlerine var her bir işlemleri sonuç çıkması falan en az yarım saat Allah yardımcın olsun kolaylaştırır inşaallah 🤲 Kavganizda ne sebeble oldu bilmiyorum ya da kiminle doktor bunu duyarsa polis çağırır tutanak için 😬
Fun Lovers_33tantuniyam canım darp raporu almak için de geldim zaten. Bekleyişim boşuna değil İnan. Tam 1.5 saattir bekliyorum
Fun BurcuKucuk aaaay ciddi misin tek bakıyorum kızıma biraz olaylı bi geceydi attım kendimi devlete bilseydim Kızılay’a falan giderdim orası daha hızlı ama bekliyorum işte. Yani bu durumda tek bakabilir miyim o şekilde kızıma şuan hayal ettim zorlanırım gibi geliyo hele ki alçı falan aman allahım sana da çok geçmiş olsun iyce morardı ve hani kangren gibi oldu kan yok gibi böyle semsert:(
BurcuKucuk Fun çok zor yani ben kırdığımda evli bile değildim, küçüktüm ona rağmen zorlandım çünkü bileğe kadar alçıya alınıyor sadece parmak değil
Lovers_33tantuniyam Fun Yaa inanın çok daha üzüldüm güzelliğin annesi buradan takip ediyorum Rabbim sana kolaylık versin zaman ferahlık versin keşke yapabilecek bir şey olsaydı 😔
Fun Mommysharkdoodoodoodoo dimi böyle kangren gibi oldu semsert oldu parmağım gittikçe sanki sıcaklaşıyo acaip bi ağrı oldu canım çok sağol inş ucuz atlatırım ne diyim
Fun Mommysharkdoodoodoodoo hayır tabiki. Eşimle kavga ettik o an kırıldığının farkında bile değildim darp raporu almaya geldim kırık beklemiyodum ama şuan anlıyorum ağrı çoğaldı
BurcuKucuk Fun Allah yardımcın olsun ama çok zor olacak. Annen yakınsa ya da gelebilecek biri varsa iyi olur. Benim alçım kırılmıştı zorlayınca. Tekrar takıldı ve süreç uzadı ne yazık ki
Fun Lovers_33tantuniyam ah sezeni tanıyosun demek. Ben sinir hastası bi kadınım çocukluğumdan beridir. Eşimle iyi anlaşırız ama hani bilirsin fikir ayrılıkları olur ve ben asla altta kalmam çok yükselirim okdar yükselirim ki kimseyi görmem. Kızım mışıl mışıl uyudu tabi bunlardan haberi bile yok iyki de yok ne diyim ki moralim bile bozuk değil kendimle gurur duyuyorum her anlamda asla lafları yemeyip gömdüğüm için. Ben de böyle bi manyağım işte
BurcuKucuk Fun Allahım yardımcın olsun hayırlı acil şifalar versin İnşAllah 🤲🏻🤲🏻 Alçının ıslanmaması da lazım. İşi gücü salman lazım biraz yani yapacak bir şey yok
ceyhunun_annesi Fun çok geçmiş olsun canım Allahım acil şifalar versin, ben değil ama eşimin serçe parmağı kırılmıştı düğünde kolu alçılıydı dirseğe kadar ama yarim alçı ile sardılar 35 gün kaldı alçı çıkınca el egzersizleri vardı top sıkma el açıp kapama gibi
Fun ceyhunun_annesi ya serçe parmak kırılıyo ve kola kadar alçı mı :( bekar olsam düşünmem bile ama 2 yaş bebekle beni ne bekliyo acaba
Tweetyy Fun Fun sol yüzük parmagim parçalı kırıldı ameliyat oldum sabitlenip vida takıldı. Once devlete gittim atel takıp yolladılar yamuk parmağa… sonra ozele gidip ameliyat oldum şu an iyi. Parmağınız yamuk mu foto atar misiniz
Fun Tweetyy a sizinle daha çok benziyo durumumuz sol yüzük parmağım ama elime yakın asla ağrı sızı yok tam ortadan uca doğru kangren hissi var morardı şişti ama şimdi baktım yamukluk yok arka kameram sizlere ömür keşke atabilsem ama yamukluk göremedim aşırı sert :(
Lovers_33tantuniyam Fun tabii ki biliyorum oğlumla bir kaç ay var aralarında paylaştığınizda denk geldim benzettim oğluma bı de sezen olunca daha da sevdim 🥰 onun hatrina güzelleştirin hayatınızı bende çok sinirliyim tahammülsüz denir ama artık bebeklerimiz var ben görmüyorum abartmamaya çalışıyorum oğlumdan sonra kimseye enerjim de kalmadı eşinizle bundan sonra daha da kötüye gitmez umarım 😒
Tweetyy Fun parçalı olunca genelde saga ya da sola yatiyor parmak benimki orta parmagimin üstündeydi resmen. Sizinkini alçı atel veya tel takarlar bence. Genelde parmaga tel takıyorlar 🥲 cok geçmiş olsun. 1 ay atel kullandım ameliyat sonrası sonra fizik tedavi alacaktım ama pandemi yeni başlamıştı Fizik tedavi uzmanı çağırdim 1 seans eve. Sonra bol egzersiz oyle düzeliyor