Persembe gunu gece ikide mide bulantısıhla uyanıp sabahlara kadar istifra ettım. Cuma doktora gittik rota vırus ten suphelendı anaokulunda calıstugım ıcın salgın vardı ama Baska Bı belirti olmayınca usutme olabılır dedı. Bulantı önleyici ıgne verdı hem sabah hem aksam onu oldm. Bugun pazar ve 3gundur bulantım devam ediyor. Kusmadım ama. Hıc basına gelen varmı. Yemek görmek ıstemıyorum hersey den tiksindim. Hamile degılım hastalandım..