Liyuzamomm Esra57 benim kızım 3500 doğdu.ilk hafta 3165 e düştü hatta doktoru sütüm yetmiyormuş gibi muamele yaptı çok fazla vermiş diye. 2.haftasında 3400 olmuştu. İlk ay kontrolünde 3850 idi 2.ay kontrolünde 4580 di ☺️
Esra57 Liyuzamomm maşallah subanallah evet ilk oğlumda ne yazık ki benide mamaya yönlendirdi yok ağzı çok kuru çok kg kaybetti diye korkuma hemen mama vermiştim çok şükür kızımda o hatayi yapmadım 🤭
Esra57 Eylulllllll valla ben 4.270 gram doğum yaptim hastaneden 4 kg ile çıktık 2 aylığız şuan 6 kg olmuşuz mama kullanmıyorum ama kendi yediklerime dikkat ediyorum bide emzirme çayı içiyorum onun çok faydası var ☺️