Ayun 9unda adet oldum gecen pazar ilaci kullanmak zorunda kaldim ve bu pazar tekrar adetim geldi asagi yukari 19gunde ikinci adetve dogumdan sonra ilk adetimi 9 martta görmüştüm haptan dolayi duzensizlikmi yoksa bu şekilde mi normale dönecek napsam bilemedim