esila87 biz de erken yaptıracaktık ama sıra bekleme vs derken 7 aylıktı. İlk hafta biraz zor oluyor. Ama köpük /karton bardak ve bir beden büyük bez kullandım çok şükür rahatça hallettik. Lokal ile yapacaklarsa bence yaptırın. Benim oğlum resmen sürünüyordu. Emekleme adımları başlamıştı.