Benim kızımın çok uzun hastane süreçleri okuyor bazen tüm gün ve yapılan işlemlerde ağlıyor o günlerde çoğunlukla video izletirim cnkü başka türlü yürümekstiyormbebem arabasında durmuyor . Bazen yemek yerkende açmak zorunda kalıyorum çok iştahsız bir bebek ama bilinçli şekilde baba, bay bay, gel , cıs diyor(özellikle prize) sesini sertleştirerek alllah Allah diyor, hoş gördüğü şeylere ayyyy diyerek karşılık veriyor veya bizi severken, acıkınca veya yemek gorunce mama diyor. Suan 14 aylık olcak ama prematüre de esasen 1 yaşında. Tek çocuk gurbetteyim aslında çok asosyal mecburen ama ben evde video bile izlerken kendi haline bırakmam sürekli seslenir veya oradaki nesneleri bile anlatırım. Dala dala izlemez her konuştuğumda döner bana bakar video izlerken mesela ceviz adamda burnun nerde vs diye sorarım hemen gösterir kuşağı hep bende oluyor elhamdulillah . Çocuk şarkılarına şaşırmadan katılabiliyor dar makarayı veya ceviz adam gibi izletirkrmde onları acıyorum genelde. 30unda ameliyatından sonrasında sırtında açık yarası, dren, sonda serum olcak ve ben yşne yüzde telefonla oyalayacağım ki onunla bile durduramayacagına eminim