Nazenin87 ben de 1 aydan fazla meme reddi yaşadım. Bu esnada 4. Ay atağı, corona ve malesef sütümden alerjen problemi olmuştu. Ciddi anlamda emmiyordu. O ay hiç kilo almamıştı 1 gram bile. Uzun lafın kısası meme reddi düzeldi. Sütte yetersizlik durumu olmadı. Zaten anne sütü emildikçe gelir. Yetmemesi durumu yalnızca zihnen mümkün. Kendinize yoğun stres yaşatmazsanız sütünüz sadece emzirerek eski haline döner