Pandispanya Kizlar saçımı yıkasam kurutmaya fırsatım olmuyor. Boyu yıllardır katlı ve uzun. Yeni anneler ne durumdasinizz
kuccukpremsesinannesi Pandispanya belime kadardı. Dediğiniz gibi yıkayınca kurutmaya fırsatım olmuyordu hiç. Birde bebeğim çok yoluyordu yakaladığı zaman elleri hep saç oluyordu. Omzuma kadar kestirdim rahatlık varmış dedim ya kendime eziyet ediyomusum meğer 😂
Aysun_Umay3705 Pandispanya benim belime kadar uzun ve kıvırcık bakımı zor anlıycağınız ama yine de kestirmeye kıyamıyorum zaten kıvırcık saç kısa güzel olmuyo eşim de istemiyor kestirmemi o evdeyken ancak duş alıp yıkıyorum saçımı 🥰🙈
birmelekannesiiio Pandispanya omzumda, saçlarım çok sık olduğu için ara makas attırmama rağmen hala zor kuruyo 😂 uzun olsa düşünemiyorum 😱 evlendikten sonra saçlarımı çok uzatmadım
Deletedmom_23 Pandispanya Doğumda belime kadardı. Saçlarım da çok gür ilgilenemedim bebekten.Doğumdan sonra da aşırı dökülme başladı. Ben de hemen kestirdim. Hatta kulağımın arkasından enseme kadar da kazıttım filan😊
Deletedmom_22 Pandispanya saçlarım çok uzun değil çokta kısa değil. Orta . Ama sert ve kalın. Biraz kestircem ucundan 🙂
shawty Pandispanya Belimdeydi gebeliğim de ve doğumdan 3 ay sonrasına kadar sonra yapamadım gittim omuz hizamda kestirdim dünya varmış 🙂😌👌