Mom-Dad Merhaba ☀️ bize hastanede 45 günden sonra kalça ultrasOnu çekilecek denildi biz 57. Günde ultrason için gittik. Doktor öncesinde erken gelmişsiniz kalça kemiği kısa çıkar gelişmemiştir daha dedi. Ultrasona girdik dediğim gibi kısa çıktı dedi. 3 hafta sonraya tekrar çağırdı. Gerçekten erken mi gitmişiz sizce yoksa kalça çıkığı var da ondan mı kısa çıktı ben bir şey anlamadım internetten baktığımda gittiğimiz tarihte oluyor ultrason aslında
shawty Mom-Dad 46. Gün gittim çekildi bir sorun çıkmadı kimsede erken vs demedi özellikle doğum yaptığım hastane ve sağlık ocağı 45. Gün çektirin dedi isterseniz sonucu başka bir doktora da gösterin
birmelekannesiiio Mom-Dad bende 45 günlükken götürdüm ama bi sorun çıkmadı. Bebekten bebeğe göre değişir geç yapılması daha net sonuç verirmiş normal doğum mu yaptın canım ?
Lara_1760 Mom-Dad 2 ay 22 günlük tü yaptırdım ben de bana da geç kalmışsın niye erken bi tarihte getirmedin dedi
Mom-Dad shawty elimize sonuç vs verilmedi. Bulunduğum yerde başka hastane yok maalesef:/ 3 hafta sonra tekrar gideceğiz.
Mom-Dad birmelekannesiiio sezaryenle doğdu bebeğim. 2850 doğdu şu an 5.600 kg. Hani kilosu falan da yerinde. Ben anlayamadım.
birmelekannesiiio Mom-Dad sezaryenle doğduysa hiç korkma kalça problemlerine en sık normal doğumda rastlanır birde ailede varsa doğuştan öyle olur
shawty Mom-Dad sistemde kayıtlıdır sonuç hastanedeki başka doktora gidin o zaman varsa eğer içiniz rahatlar. Sonucu e-nabızdan görebilirsiniz
Asyaveannesi04 Mom-Dad bize doğumda kalça çıkığı riski var dendi sezeryan ile doğum yaptım aile de kimsede var mı dendi hayır yok dedik bebek anne karnında yer değiştirmediği için oluyormuş çekiştirmeden felan değil farklı ve özel muayenelere gittik şuan 3 aylık Rabbime çok şükür bir şey yok🙏🏻 Farklı hastaneye götürmekte fayda var 3 ay çift bez kullandık hatta
SeverusSnape Mom-Dad merhaba, 2 aylık kontrolüne denk getirmişti doktoru. Kontrolden önce ultrasona girmemizi istedi, sonuçları hemen çıktı zaten. Hem genel kontrolünü yapmıştı, hem de sonuçlara bakmıştı.
Tugba06 Mom-Dad bize doktorumuz 3.ay gönderdi ultrasona Bi sıkıntı cıkmadı sükür ama bence erken gitmişsiniz kendinizi telaşa vermeyin hemen biraz zaman gecsin tekrar gidin
Glsn7581 İki aylıkken çektir dediler ama ben 2 buçuk aya denk getirdim bir de bezini sıkı bağlanıyorum.bir beden büyük kullanırım
Babyfacee Mom-Dad biz 60 günlükken yaptırdık bence zamanında gitmişsiniz. Hatta bazı hekimler 30. Günde ister (Sağlıkçıyım)
Annekokusu- Mom-Dad peki çift bez bağla demedi mi. Benim bebeğimde öyle olmuştu 1 ay çift bez bağla düzelir demişti düzeldi yani
Mom-Dad Annekokusu- çok erken geldiğiniz için kısa çıktı 3 hafta sonra tekrar ölçelim muhtemelen bir şey çıkmaz dedi