Çok normal canım bende adet olamıyorum diye bebeğim 3 aylıkken doktora çıktım hani normal mi falan doktorum emzirdigin sürece adet görmezsin tabi kişiden kişiye nasıldır bilemem ama emzirmeye bıraktığım zaman adet oturmuşum doktorum öyle dedi hatta muayene falanda etti gayet normal hersey yolunda dedi ben sezeryan doğum yapmıştım bebeğim şuan 4 buçuk aylık ve hala adet görmedim için rahat etsin istiyorsan doktora git tabi ama bana böyle söyledi doktorum birde dogumumu yapan doktor Du ve ben araştırma hastanesinde doğum yaptım 3 doktor birden 6 asistan yani gayet normalmiş emzirmekten kaynaklı olan bisi