Merhabalar arkadaşlar kızım 31 mayısta 3 yaşına giricek. Malum pandemi bebekleri hep evdeydik ayaklandığı zamanlar. Bursa Yıldırım da oturuyorum tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı kreş olarak ücreti hizmeti falan nasıldır yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️