Bizimki 18 aylık hala yastıksız yatırıyoruz. Canım seninki çok minik. Sırtüstü yatırma Allah korusun boğulma riski oluyor. Sağa ya da sola yatır. O zaten dönmeye başlayınca asla yatırdığın gibi bulmuyorsun. Reflü yatağı dedikleri eğimli birşey. Öyle birşey de alabilirsin. Kendi imkanlarınla eğimli bir yatak da yapabilirsin ona. Ben oğlumda hiç kullanmadım ama kızım için aldım henüz kullanmadım. O yüzden birşey diyemeyeceğim. Babynest vardı bende sırtını köşeye denk getirip sağa veya sola yatırıyordum.