17 aylık oğlum Son 3-4 gündür mememi ısırmayı arttırmış durumda, acıdığını söyledim anlamadı, acıyla bağırdım anlamadı, ağlama numarası yaptım anlamadı.Bende Emzirme fobisi oluşmuş durumda emzirmeyi istemiyor hale geldim. Uykusu gelip mama,meme diye yanıma gelip iki üç fırt çekip yine ısırıyor.Artık bile bile yapıyor. Bugün bu yüzden çok az emzirebildim ne yapacağımı bilmiyorum yardım😭 gerçekten kötü durumdayım memem yara içinde hatta bugün beni ağlattı 😭