Hanimlar kendim icin soruyorum benim kafam karisti. Sikintilarim su sekilde;
*omurga agrisi var. Spinal anesteziden kalma.
*el bileklerimde kist var. Daha once ortapediye gittim krem verdi fakat fayda etmedi
*eldeki kisten kaynaklandigini dusundugum siddetli omuz agrisi var. Sol kolumu 30 dereceden fazla acamiyorum.
Neyseki Henüz olmedim 😅