Kızlar çok mutluyum yazmadan edemicem aslında kimseye demiyordum ama iyileşince anlatayım dedim bi bebek kanser hastası durumu kötüydü taze anne sütü iyi gelir demişler bende instagramda gördüm hemen sütümü sağdım eşim ben bebeğim hastaneye gittik sütümü verdim yaklaşık 3 ay önceydi . 1 hafta önce taburcu olmuş 🙏🏼 Allaha şükür. Benim oğlum asla beni emmedi hep sağıp verdim . O bebeğide emzirmek istedim ama enfeksiyon riskinden dolayı odaya almadılar Allah’ıma şükürler olsun . Lütfen sizlerde böle çağrılara kayıtsız kalmayın . Hiç tanımadığım bi bebeğin süt annesi olmak çok garip ama ama onu iyileştirmek mükemmel bir duygu ❤️🙏🏼