Kızlar dün post açmıştım kaza yaptım diye . Şükür ki canıma bir şey olmadı fakat maddi hasarımız çok. Şimdi karşı taraf kaçmış kaza tutanağını polis tutmuş ve kusurun tamamı karşı tarafa ait (şerit ihlali ,arkadan vurma, olay yerinden kaçma, taksirle yaralama vs ). Biz bir avukatla görüştük avukat diyor ki ilk basamak eksper çagırmak ,süreci takip etmek ,arabayı yaptirmak isleri . Eger bunu yaparsam 3 bin alırım diyor. Dava icin de tazminatın yüzde onu diye anlaştık. Görümcemin eşi sanayici o da diyor ki boşuna avukata para vermeyin zaten sigorta yüzde yüz yaptiracak . Avukat da yapsa sen de yapsan dosyayi kaportacı açar diyor . Zaten tanidik usta var sigorta da mecbur yapacak avukatlik bir durum yok dedi. (Dava için vekaleti verdim bu arada , dava acilacak bu islerden sonra )Basına benzer bir durum gelen var mı? Bu ilk basamak icin avukat tutmak gerekli mi sizce ?Biraz karisik oldu fakat anlayan yanitlarsa sevinirim.