Ipegim arkadasimin yaninda degilim. Ben bilmiyorum gelip gelmedigini en son iki yil once gormustum ama o zaman Ben hissetmedim. Kiz insanlarla ic ice calismak zorunda. Herkes anliyor bana tiksinerek baktiklarini hissediyorum diyor. Bir doktorda bobreklerinde sorun var demis ve tedavi uygulamis uc aylik . Sorun olmaz demis ama bir etkisi olmadi diyor. Sebebini bulamiyorlar sanirim. Iyi bir doktora ihtiyaci var